הנשיא ריבלין מודאג: "אני מוטרד מהעובדה שהמחבל אמש היה בדואי"

    דוד לזר 3 Comment on הנשיא ריבלין מודאג: "אני מוטרד מהעובדה שהמחבל אמש היה בדואי"
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפיגוע הרצחני אמש (ראשון) בתחנה המרכזית בבאר שבע ושבוצע לראשונה על ידי מחבל בדואי, נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הביע היום דאגה על זהותו של המחבל.

    הבוקר הוא ערך קבלת פנים ממלכתית לנשיא גיאורגיה, גאורגי מרגוולשווילי ורעייתו המקיימים ביקור ממלכתי בישראל, בין הדברים הוא אמר כי "אנו מוטרדים מאוד מההבנה כי המחבל מהפיגוע הרצחני אמש בבאר שבע, הוא אזרח ישראלי בן העדה הבדואית", כמו"כ, הוא הדגיש כי "הניסיון להפוך את הטרגדיה הישראלית פלסטינית למלחמת דת ימיט אסון על כל החיים כאן בישראל ובמזרח התיכון כולו".

    קודם לכן, הותרו לפרסום פרטיו של המחבל המפגע שביצע את הפיגוע אתמול שבו נהרג סמל עומרי לוי בן ה-19 מהיישוב שדי חמד שליד כפר סבא ועוד רבים נפצעו.

    על פי המשטרה והשב"כ מדובר במוהנד חליל סלם אלעוקבי, בן 21, אזרח ישראלי תושב חורה, מוצאה של אימו מרצועת עזה ומעמדה בישראל ניתן לה מתוקף איחוד משפחות בעקבות נישואיה לאזרח ישראלי.

    לא היה למחבל רקע בטחוני קודם וחקירת הפיגוע נמשכת תחת צו איסור פרסום. כמו"כ, אמרו במשטרה כי "במהלך הלילה עצרו לוחמי הימ"מ מרחב נגב והמחוז הדרומי והשבכ בן משפחה של המחבל החשוד בסיוע למחבל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כנראה שהוא מבני עמו – 'בני עמי בחרו בדרך הטרור'.

    2. 2

      בני עמך?? למה אתה מודאג, חביבי?